Uudised

Õppekäik. 5.-6.klass Tallinnas, KUMU ja Riigikogu külastus 06. aprill toomas


Tänu suurepärasele võimalusele osaleda projektis ,,Aitan lapsed kunsti juurde”, sõitsime 5.aprilli hommikul õppekäigule Tallinnasse. „Aitan lapsi kunsti juurde“ on heategevusfondi Aitan Lapsi ja Eesti Kunstimuuseumi koostööprojekt, mille raames saavad paljud koolilapsed tasuta osaleda Eesti Kunstimuuseumi muuseumitundides.
KUMUs oli mõlemal klassil eraldi programm: 
5.klassi  tunni  ,,Meemimatk” eesmärk oli  tutvuda Eesti kunstiga, arutleda kunsti ja ühiskonna seoste üle, avastada olulisust, teadvustada  kunsti  rolli igapäevaelus. Lõpus oli vaja töötoas, õpitu põhjal, teha oma meem.
6.klass osales ,,Tere, KUMU” , mis on KUMU kunstimuuseumi arhitektuuri ja näitusekeskkonda tutvustav muuseumitund ja  sobib hästi esmakülastuseks. Tunni eesmärk on saada tervikpilt kunstimuuseumi peahoonest, tutvuda KUMU arhitektuuri ja kunstimuuseumi erinevate funktsioonidega ning saada ülevaade KUMU kunstimuuseumis näha olevatest kujutava kunsti liikidest.

Mõlemal klassil oli võimalus külastada ühiskonnas palju kõmu tekitanud interaktiivset  näitust ,,teamLab. Hõljuvad õied igavikumeres”, mis koosneb kolmest tööst.

Edasi külastasime Toompead. Oma teadmisi Riigikogust ning Toompea lossist ja selle ajaloost jagas meiega  giid. Vaatasime üle istungi- ja valge saali, saime teada rahvaesindaja töö rõõmudest ja muredest.

Oli hariv reis, mis kordas õpitut  ja kus sai juurde palju uusi teadmisi.
Ja veel- meie  õpilased käitusid väga hästi :) 

Tänu suurepärasele võimalusele osaleda projektis ,,Aitan lapsed kunsti juurde”, sõitsime 5.aprilli hommikul õppekäigule Tallinnasse. „Aitan lapsi kunsti juurde“ on heategevusfondi Aitan Lapsi ja Eesti Kunstimuuseumi koostööprojekt, mille raames saavad paljud koolilapsed tasuta osaleda Eesti Kunstimuuseumi muuseumitundides.
KUMUs oli mõlemal klassil eraldi programm: 
5.klassi  tunni  ,,Meemimatk” eesmärk oli  tutvuda Eesti kunstiga, arutleda kunsti ja ühiskonna seoste üle, avastada olulisust, teadvustada  kunsti  rolli igapäevaelus. Lõpus oli vaja töötoas, õpitu põhjal, teha oma meem.


6.klass osales ,,Tere, KUMU” , mis on KUMU kunstimuuseumi arhitektuuri ja näitusekeskkonda tutvustav muuseumitund ja  sobib hästi esmakülastuseks. Tunni eesmärk on saada tervikpilt kunstimuuseumi peahoonest, tutvuda KUMU arhitektuuri ja kunstimuuseumi erinevate funktsioonidega ning saada ülevaade KUMU kunstimuuseumis näha olevatest kujutava kunsti liikidest.

Mõlemal klassil oli võimalus külastada ühiskonnas palju kõmu tekitanud interaktiivset  näitust ,,teamLab. Hõljuvad õied igavikumeres”, mis koosneb kolmest tööst.

Edasi külastasime Toompead. Oma teadmisi Riigikogust ning Toompea lossist ja selle ajaloost jagas meiega  giid. Vaatasime üle istungi- ja valge saali, saime teada rahvaesindaja töö rõõmudest ja muredest.

Oli hariv reis, mis kordas õpitut  ja kus sai juurde palju uusi teadmisi.
Ja veel- meie  õpilased käitusid väga hästi :)