7. üle-eestilise 5.-6. klassi õpilaste kodu-uurimistööde võistluse tulemused

Aastad ei ole vennad ning seekord saime vaid tänukirja osavõtu eest.

Et hindajaid oli kolm, siis tagasiside tööle oli põhjalik. Toon ära mõned seigad hindajate tagasisidest.

 

Kui ühe uurimistöö koostamisel osaleb 18 õpilast, siis eeldatavalt on tulemus kirju ja põnev. Saab öelda, et natuke liiga kirju ehk ebaühtlane, just lugude taseme  ja mahu poolest.

Väga arukana mõjub  sissejuhatuses uurimistöö objektide ülevaade ja kokkuvõttes ära toodud üldistus. Silma hakkab laste hea kirjeldamisoskus.

Leho töö: Väga meeldis, et laps on sidunud isa mälestused oma loosse ja juures on ka ajaloolised pildid. Koos isaga valmistatud tankil on kohe eriline väärtus.

Jaanika: Meeldis, et neiu on ära maininud, et pärast vaeva nägemist  tooli restaureerimisel on ese saanud väga armsaks just tehtud töö pärast. Juures ka pilt töövahenditest.

Markus: Tema töö puhul meeldib, et kõik on üksikasjalikult lahti kirjutatud, kuidas vanast autost sai ralliauto. Laps oskab kenasti sündmusi kirjeldada.

Triinu: Meeldis, kuidas krõpsupakist sai uus ese- vatitupsuhoidik. Töö vaheetapid olid illustreeritud piltidega, kuidas  ese valmib.

Endri: Hästi põhjalik  kirjeldus oma ema tööst ja samuti juures karp-kapi samm-sammulise valmimise pildid ja matemaatilised andmed.

Rauno: Hästi põhjalik ülevaade oma suguvõsa kokkutuleku korraldamisest. Ilus käekiri, arusaadav, ilma vigadeta.

Renate: Põhjalik töö suguvõsa uurimisest, koos ülevaatlike skeemidega.

A​ike​: Huvitava sõnakasutuseja, toredate piltlike väljenditega lõbus jutt oma sünnipäeva korraldamisest.

Igal juhul õhkub kõikidest nendest lugudest (18) seda, et ise tehtud on tõepoolest hästi tehtud. 

Õpetaja Marju